Pages

Thursday, May 5, 2011

sejarah :)

salam 2 1 malaysia :) ..watcha duin'??? hurmm,,bape hari da aku x update this blog..mcm2 nk ckp senanye tp x kesempatan,,haha..ayat skema ...ahahaha..tertgk balek tajuk diatas..terase tu adela stu ayt yg agk x ley blah~ haha..well,,senanye ade la sbb aku ltk tajuk tu...seperti yg di update kan di bawah korang thu bahawe abg aq accident..so tyme malam uh keluarge kitorang dikumpulkan sebelum solat maghrib..tyme tuh baru la ayah aku bg thu pasal tuh...tp ayah aku x mara pon :) ..abag aq da tetunduk..muaahhahaha..pas2 ayah aq start ckp psl bende tuh..pas2 ayah aq kte kite kne bersyukur..sebab abg aq x  de cedera yg terok..pas2 ayah aku kte...ALLAH berfirman : "sesungguhnye tidak akan berlaku sesuatu perkare melainkan atas kehendak ALLAH s.w.t..dan ALLAH akan memberi petunjuk kpd org2 yg beriman". lebih kurang cam2 la ayat nye..tp kesimpulannye disitu bahawe ALLAH boleh buat ape yg ALLAH nk..dan  sape2 yg  iman dye kuat! ALLAH akan memberi petunjuk..sekian :) ..eh eh eh,,blom abis laGILAaaa...hoho..(tak puas agy ke ulfah nih? -,- ).. ok2..lek lu..kalau da bosan x yah bce k?? ok sambong cite td..eh,,cite td da hbes ade the new one crite lain..aku jd wakil badminton! weyh2 tu bkn crite..haha,,fine.. crite dye camnie..td tyme aku nk amek raket x jumpe..rupe rupenye abg2 aq bwk g asrama (!) kuang hajaq tolla curi amek raket org sesuke hati... haha x baek x baek..sambong..pas2 lps puas buang mase cari ,aq pegi report kat ayh aq yg abg2 aq cilok amek raket aq..pas2 aku suruh ayah aq beli untk aku :p ...dialog dye camni... :-

me: ba,,tolong berikan raket baru utk ulfah..
mbf: raket ape?
me: raket badminton la
mbf: <diam>
me: ulfah jd wakil badminton (bangga)
mbf: oh yeke?
me: yela
mbf: kalau cam2 kenela blaja ngan baba
me: yela,,tp kenela ade raket...so,,kne belila
mbf: orite!!! (sambil tunjuk tapak tgn utk sep)
kitorang: <sepp>
p/s: mak aq yg tgk kitorang dr awal geleng je..haha :P

sekian :)


pelik en saye? pasal tu pon nak bangge :p

No comments:

Post a Comment