Pages

Friday, May 27, 2011

camp..

hurmmm...camp?? ni bkn camp biase tau!! yg ni terbaaiiik punya! (insya-allah) hope ^^ ...slalunye SRIAAG buat camp luaran ikut tahuuun jea..tp thun ni klasik sket..ingin mencipta 'sejarah' la katakan...so,,gabung tahun empatlimaenam..so aku dptla bercamping dgn adek aku,sarahh sharifuddin selame dua hari..huhu.ntah bile dye jd adek akuu..haha..ok2,,back to da topic..camp ni dnamakan CAMP PERDANA menteri...amek kauu..x puas aty ngan camp thon lps en? kan da mlmh buat camp Perdana..haaaa,,padan muka! mesti nite walk dye DASYAAt..x saba 'bnn' nak terkncing dlm slua..haha,bnn ye bkn BNT..bnt ni laen..hihi..adoyy...ulfah ni barag tak masokkan dalam beg lg..tp da 'brangan' seoragseorang!! mmg terok bin berok btolla..btl kte mlmh 'kesayangan' aku : berok pon lari tgk kitorg,sbb kitorg ni lg terok dr berok tu..hahahahaha!!! miss the ayat...muallimah,muallimah,,dala  comel! haiiih.geram!! ^^ ...dala sampai kat sini pulak aku crite..haha dala,,mls nk crite..nk tulis info jea..kalo crite mmg x tido aku mlm nih..haha,,ok2 this is da info:-

 tmpt --> Taman Rimba Komenwel.Rawang,Selangor
 masa--> 7.30 pg (sabtu) - 6.00 ptg (ahad)
 tarikh--> 28 until 29th of may 2011
  KEHADIRAN ADLAH WAJIB ok?!


sekian ^^

No comments:

Post a Comment