Pages

Saturday, May 21, 2011

exam exam exam



exam,,lagi skali?? mmgla,,berape ribu ujian yg aku dpt thon ni,,penat aq,,lps pekerti,percubaan,then ujian tu,ujian ni,,pas2 UPSR,,pas2 ujian,periksa,ujian,periksa..sedar sedar da kene PMR pas2 SPM..haiiih...ujian dunia mmg banyak tak terkata,,tu tak masok lagi bab 'U' ..mmg mampuiih la kalo crite smpi situ...silap hari bulan peno sbb aq tulih pasai tu jaa...haduuuiih,,ulfah ni,,dala nak perikse,,tp asek asek fb,blog,fb,blog...buku sentuh,,tp bkn buku skola..bagos betol akuu ni..novel jea aku reti bace..bile bukak je buku skola...bkn bace..tp conteng -,- ..hahaha,,kpd para pembaca..DILARANG MENGIKUT PRANGAI ULFAH.. x pasal pasal aku kene kalau korang fail..iish! ulfah ni,,crite psl fail pulak!! x baek  x baek....semoga saye berjaya..amiin!! insya-allah!!! dan sebgainyer..haha ape aku merepek pon aku tak tahu..tula da terpengaruh dgn novel  QUARTET by saidatul safaa..saba jea..da bes sgt nk wat camne?? haha,,dala aku nak sambong bace novel..chao luu!! tata!

sekian :)

No comments:

Post a Comment