Pages

Tuesday, May 10, 2011

adoyy -,-

hr nih mmg sesuai dinamakan HARI ADOYY -,- ...first sbb gado dgn aisyah,iman yg nanges..second psl aq terdelete bblog nih...haiiish,,careless btol aku hr nih~yg first uh cite dye camnie :-
tyme BA aisyah tande buku liana,,pas2 dye tanda2 kump. aku smuue dpt 50 tetibe liana dpt 49...pas2 aku cam x puas aty..aku mrh aisyah aisyah mrh  aku...last2 gado..pas2 aku suruh iman padam nme aku sbg ahli KALERFUL BRAINS.. tp iman x nk..pas2 aku rampas buku tu dr iman pas2 amek pen..pas2 tetibe iman  nk amek blek buku uh...kitorang rebut pas2 aku pijak kaki iman sampai iman jatuh...so aku dpt amek buku uh then pdm nme aku...iman amek buku tu campak..aku pon kutip pas2 campak blek :p ..haha~~ pas2 iman nanges...aku buat x kesa..<padahal dlm hati menangis..muke pon da merah>aku pon pegi usrah ngan fina..bile da duduk uh..tulis2 aku cr iman kat surau uh..x de..aq risau!  aku pon ppegi cr iman kat tandas...( x minx iizin un,,,bgos tol ) tp kat tandas x jmpe..aku pon pegi surau blek...iman x de lg..ht da rse besalah..beberape minit uh iman sampai...tp dye x pndg aku pon..dye dduk tepi sarah...dye pye mood kurang baek tyme uh..pas2 aisyah bg surat sorry..aku pon jwp..la surat dye uh..tp mlmh BIBI nmpk..pas2 mlmh rampas...adoooyyy..takot hbes..pas2 mlmh sroh jmpe mlmh lps usrah.. (pulaak dah)..pas2 lps usrah tu aku ngan aisyah semangat crite psl kitorg gado..iman lak dok nanges x hbes2..haiiish!! emosi habes kwn aku sorang nih...haha sorry man..btw..lps kitorg cite masalah kitorg kat mlmh ..kitorang blah...haha tyme tu bru terase betape sportingnyaa guruku seorang ni..sekian :) ok2 cite first abes tamat..secondlak...cite dye camnih :-
smlm ammar minx buatkan blog..aku tanye ammar ape dye pye mail..dye bgthu la..pas2 aku try x leyh!! aduuuih..pas2 aku pon gne mail aku yg nih...pas2 da siap..aku tgk..pas2 bru aku seda,,PROFILE AKU!! haha..mampos aku kalo ammar pye blog profile aku...hbesla dicaci hina..seb baek aku prsn..klu x mmg profile akula kat amma nye blog uh..haha~~ pas2 aku delete la stu blog...aku igt aq delete blog amma...skali td aku bkk blog aku x leh,,pas2 aq bkk la google account aku tuk tgk blog..skali aku bkk tgk tjok blog aku : amma punye bllog~~ adesss..suspen hbes..mne blog aku!! aku delete!! ah!! dan macam2 lg la rungutan...skali aku cr sumthing dan akhirnye terjumpe sumthin'...sumthin' tu care UNdelete blog..alhamdulillah aku jmpe:) kalo x,,x wujud dala blog nih...haiiih..haha ok tuje cite dye...sekian :)

sorry ayat belit belit..haha


sekian bebelan sye :)

No comments:

Post a Comment