Pages

Friday, June 24, 2011

no komen

no komen...hurmm,,,senanye nak ltk tajuk sedey..tp tak pela..haha..btw...saye sedeyh hari nih!nak tahu nape?? sebab...first,aku asek pk pasal geng alah uh..second,MY FEVRET TEACHER NAK PINDAH!




pagi tadi..aku dtg skola dgn mo0d yg sangat baik dan ceria! tp ade letih sket..tp nvm,,aku ta rase pon yg aku ni sket..aku rase aku ni budak paling heppy!..bile aku sampai skola,,aku pegi klas,duduk sbela my bff,wani..tetibe wani kte dye mimpi psl orang yang aku suke! aku kte ceciter..mule2 aku okay..then bile dye criter..aku start jeles! mimpi dye agak erghhh...hahaha,,,sorry wani..okay..sambong crite..pas2 aku p0n.  start muncung...tapi hati aku fine jerr..pas2 tetibe wani crite pasal satu bende yang sangat mengecewakan,menyedihkan.dll..aku jadi stress..aku suspen! aku tak percaya! aku ta leyh trime kenyataan!! tibe2..air mate aku mengalir..,,aku ta bole pecaye..aku pon ckp 'kire betul la ape yang qiu cakap kat aku smalam..' wani pelik..dye tye aku ape yg qiu ckp..pas2 aku ckp 'qiu ckp dye ngan geng dye _____ ___~' aku makin sebak! aku nangis!!!!! dalam hati aku kate---> takkanla 2 pupu aku macam tuuh <--- tyme rehat aku tak makan,tyme lunch aku ta de selera..tyme program aku nangis lagi...tp aku nak jgak pegi program..aku pon ajak wani n dayah pegi...aku n T6 banat yang laen tgk vid..yg mlmh AJ buaat...tp last2 tuh..AJ  kate dye nak pinda 1 july 2011..aku nangis lagi!! aku kte ---> ya Allah,,beratnye ujian dr -Mu <---- mase mlmh kasi tazkirah..aku duduk dkt2 ngan muallimah..aku rse rindu semacam...aku nak pel0k mlmh..tp tak tercapaii.....mase petang..aku nangis dann nangis..aku ta layan kawan2 aku..wani p0n aku ta tego..aku rse stress sgt2..dala...ta de mo0d nak cite..btw, the p0int is..aku nak ckp yg air mate aku dr pagi smpi mlm tak henti2!!


sekian perkongian dan luahan sye..trimas :)


p/s: AJ, KJ, MAWADDAH HATI...SARANGHEIYO!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment