Pages

Thursday, June 30, 2011

farewell AJ


farewell AJ!!best gilerr k0wt..betol kte mlmh..ade hikmah disebaliknyer...hurmmm nak tahu tak nape ulfah cakp camtuh?? sbb... :-

tyme hr isnin kit0rang rancng nak wat surprise tuk AJ..kitorang rancang giler2..beli kek la big apple la...pen drive dll...bab beli2 tu jerr. da RM200....tapi tak kesa...duit fina...haha...pape jela..pastu bile kitorang da beli smue...tetibe  ade org kte mlmh da thu kitorang nk wat surprise..kitorang menagamokk..pastu bile da okay tuh kit0rang teruskan jerr..tetibe dpt thu yg kene puase sunat hr ni...dussshh...hancr hatii...tapi takpaa...kami ponteng puase!..hehe ...*muke tak tahu malu*..mlm smalam ulfah beli kek secret receipe,donat big apple n airss..pagi tadi bawak letak kat kantin..dlm fridge..pastuh bile petang tuh pegi amik..tgk ade kat luar!!! >:( ..apela makcik nih ! haha..kitorang pon check larr..tgk2 da cair -,-  ...hati kit0rang pon skali cair..doyy...hati manusia mmg sme mcm kek..haha ..okay2,sambong..pstuh kitorang nak gner blkg zawiyyah..tgk2 ade banin...kitorang pon mintak la banin pegi..kit0rang kte kitorang nak gne sehari jer..pastu dye mintak macam2...den mengamok ler...pe lg..pastuh ntah knape..aJim marah..aku dala tgh blurr tyme tuh...adoyy..mmg kenangan manis tol! hahha..pastuh da settle bab tempat..kitorang pon tiup belon n hias2...tetibe danish terhendap hendap.kit0rang cam errrgh..ape maslah dye? kit0rang on tanyella ape masalah dye.pastu dye kte ade orang nak hancurkan jamuan kit0rang....errrrrrgh!! kit0rang pakse dye bgthu spe..tp dye ke rahsie..rahsie...makin skit hati akuu..aku p0n ikot jer dye..pakse dye bgthu spe..tp dye tak jwp,,tbe2  wan kte banat 6 usamah..kit0rang tekejot giler...kit0rang pon tyela bnt 6 u knape nk hancorkan..pastu dye org kte danish yang pakse dyeorang!! aku da pening..aku nak g tandas...ttibe terjumpe AJ..aku kte mlmh jngn!!! (tetibe jer) pastu aku nangis..tak tahu kenape..pastu aku pon pegi blek...tp mlmh takder..cari2..tak jumpe..pastu cr kat gua mlmh..tgk mlmh ade kat situuh..kit0rang ajak mlmh..mlmh kte 10 min agy..pastu da lme kit0rng tunggu,,mlmh kluarr...kit0rang ppon mkn2,,main2...simbah2 airla apela,,suap2 .haha bess glerr...dan...TAMAT...the p0int is..do not berpututs asa...then,,you cn get the 'happy ending' insya-Allah (=


sekian (=

No comments:

Post a Comment