Pages

Wednesday, July 6, 2011

ngeee ;D

bahagia! bahagia! bahagia!! XD <-----takda kerjaaaa ;p ...okay2..juz nak crite kegilaan hari ini... ;-


hbes pikse tas 2 tido..best gilakk...pastu rehat...ulangkaji..kalut gila! haha..pastu jwp krs 15 minit jer -,- ..pastuh kluar dewan,pegi amek beg.pegi pusat sumber! haha...tak kunci k0wt...kit0rang bkk tv,lagu,maen lari lari...bes giler2...mule mule kitorang igt nak pegi ICT..tp ade bebudak..kitorang pon dudukla pusat sumber...best sgt2..kitorang bukak tudung..haha cam rumah sendiri plak..kitorang crite psl hantuuu...pastu tgk crite ular emas,maen marco polo,tgk crite marimar..mse tgh iklan,budak2 klua dr ict,dyeorang smue pegi ict..tinggal aku ngan babal.aku pakai tudung,babal teman..mse aku nak msok ict,peach klua..dye kte 3 orang jer boleh (peach,faradi n zaim)...aku ngan babal sedeyh giler...sbb tak dpt mas0k..kit0rangg pon masok pusat sumber balek..samb0ng tg crite marimar..cerite tuh agak mensuspenkan..best sgt2..mcm tgk bola jer bile tgk crite tuh..haha..pastuh kit0rang tgk  crite kappa mickey..kit0rang wat2 mrj0k ngan orang laen..haha..pstuh kit0rang turun bawah..konon meraj0k..pegi masok dewan perikse,conteng meja KK6J n si bangang gune marker..haha,,warne orange lak tuh..pastuh..kit0rang jalan2..jumpe syasya..pastuh kit0rng pon pegi surau..jumpe kak long...pastuh pegi naik atas.. (ICT).kit0rang pon  masok..tgk2 peach ngan faradi tgh dgr lagu yg aku suke..aku p0n kte "sampai hati k0rang tak ajak!" pastu faradi kte " spe suro tak masok?" aku ktela "korang tak bagi!" pastuh aku bla..aku dudok sesorang kat  luar..aku muncung...pastuh faradi klua..dye kte "sorryla fah" pastu aku tak layan dye.dye p0n msok pusat sumber..tgk tv sesorang..aku pon jerit nme dye..pastu aku ckp pe ntah kat dye..pastuh aku pegi ICT,tinggal dye ses0rang kat PS..aku pegi bkk komputer,,dgr lagu dgn peach..aku duduk lame2 kat ICT tuh sbb nak dpt air-c0nd..kit0rang wat mcm2 kat ICT..pastuh mlmh nak tutup da ICT tuh..kit0rang pon pegi la PS,faradi tgh syok tgk tv..haha..pastu lme sket..kit0rang kluaa..kit0rang pegi lepak dkt lobi..pastuh pegi lepak kat luar skola.haha,,pastuh hbes mse,,blek,,slm2,,pastuh naik bas...the end ;)

*thnx peach,faradi,babal,zaim,purple,syasya,,thnx 4 colouring my day :)

No comments:

Post a Comment